>

3/20/08

Masina de Taiat Iarba cu Energie Solara

Acest proiect este foarte simplu si foarte distractiv.Cand spun ca este simplu ma refer din perspectiva unui student electronist care o experimentat o multime de circuite in atelieru lui.In continuare voi explica cum sa transformi masina ta de taiat iarba obisnuita intr-o masina care functioneaza cu energie solara.
Pasul 1
Old mower
Aceasta este o masina care am primit-o de la vecinul meu.Acesta i-a stricat valva(sau asa ceva) si era prea scump sa 0 repare asa ca mi-a dat-o mie.
Pasul 2
measuring the blade height
Inainte de a da jos motorul i-am masurat inaltimea panzei de la marginea de jos.Aceasta imi este de folos cand voi instala noul motor.
Pasul 3
detailed notes
Am notat inaltimea panzei,si de asemenea am curatat montura vechiei panze.Acete masuratori ma vor ajuta sa aleg noua panza.
Pasul 4
Mower under side
Am scos motorul vechi(a fost destul de simplu),am curatat si vopsit puntea,si iata am creeat un moto solar.Nu uitati ca trebuie sa aveti cumparat deja noul motor ca sa il montati aici.

0 comments:

CONTACT

miharex@yahoo.com